Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 11:58 - КРЪСТ
Автор: halon Категория: Хоби   
Прочетен: 2506 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Един човек постоянно се оплаквал от съдбата и трудностите. Често го чували да казва тихо :
      - Господи , Господи – тежък ми е този кръст ! Ето виж, живота на другите е къде-къде по-лек. Боже, с какво заслужих това – живея праведно и чисто, не съм по-лош от другите. Даже съм много по-добър – ето, брат ми не е верен на жена си, а съседът изостави децата си и се пропи!
  Господи, моля ти се – снеми този кръст от мен !
    Дотолкова се бил улисал да досажда на Бога, че успял и хората да отегчи с постоянното си мърморене, и станал за присмех на цялата долина.
    Във вечерта на пълната луна, уморен от дневната работа, селянинът си легнал и веднага заспал, пропускайки редовната си молитва, в която се оплаквал за тежката си орисия. Но същата нощ му се присънил чуден сън – жив и плашещ. Сам Бог му заговорил:
      - Ти дълго време ме молиш да взема кръста ти ! Ще го сторя, но друг ще ти дам, защото знай – няма жив човек без кръст !  Ето, влез в тази зала и си избери един!  Който и да харесаш – твой е, а стария ти го взимам.
     Влязъл тогава човекът в голяма и кръгла зала, с бял мраморен под и без прозорци. Но вътре било светло, а той не видял нито един светилник. Цялата зала била пълни с всякакви кръстове – черни и цветни, златни, железни и дървени. Имало големи и малки, украсени с камъни и издялани от дъб.
    Селянинът останал като изумен, после се заел да търси някой по-малък кръст, та да се облекчи тежката му съдба.
    Дълго време търсел и накрая открил малък седефен кръст: най-малкия в цялата зала !
       - Този искам ! – рекъл зарадван селянинът.
    Отвърнал му тогава Господ :
       - Ами че това е кръстът, който ти носеше досега, този кръст бях ти дал .


                                                      Net.bg



Тагове:   молитва,   кръст,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Да, и друг път съм попадала на този ...
01.04.2010 15:40
Да, и друг път съм попадала на този текс. Много е поучителен! Благодаря ти!
цитирай
2. halon - Blagodaria andrei i erato7 ,
01.04.2010 15:54
В този текст ми хареса възможността / която всички ние имаме / да разберем,че всеки си носи крwста сам.И проблемите и несгодите понякога толкова ни тежат,колкото сами си определим по една или друга причина.

цитирай
3. jivi93 - Веднъж
01.04.2010 16:09
по пътя вървяла тълпа от хора. Всеки носел на плещите си своя кръст. На един човек му се струвало, че кръста му е много тежък. Той бил много хитър. Изостанал малко по-назад, скрил се в гората и отчупил малко от кръста си. Доволен, че е надхитрил всички, той ги догонил и продължил напред. Изведнъж на пътя се появила дълбока пропаст. Всички положили своите кръстове, направили си мостове и преминали. Хитрият човек останал на отсамния бряг, тъй като неговия кръст се оказал по-къс.
цитирай
4. halon - Поучително jivi93 ,
01.04.2010 16:18
След тази хубава история , една от поуките може да бъде : aко не искате да носите тежък кръст,избягвайте ...пропастите по пътя,хе,хе....
Поздрави.
цитирай
5. pilcho - ...
01.04.2010 17:12
И на мен много ми хареса! Никога не съм харесвала мрънкащите хора, които все чакат някой друг "да ги оправи" ;)
Весели празници ти пожелавам!
цитирай
6. halon - Blagodaria ,
01.04.2010 17:19
Ами ,за " оправянето " приказката е друга,но се радвам , че ти харесва, pilcho.
Весели празници и на теб.
цитирай
7. nadezda - Bog ni dava tolkova, kolkoto mozem ...
01.04.2010 22:56
Bog ni dava tolkova ,kolkoto mozem da ponesem ,a na nas vse ni se struva ,ce sobstveniqt ni kryst e naj tezak!Pozdravi!
цитирай
8. halon - Da,taka e ,
01.04.2010 23:19
Това е самата истина , nadezda...
Лека вечер.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: halon
Категория: Други
Прочетен: 440928
Постинги: 179
Коментари: 1058
Гласове: 4252
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930