Постинг
09.07.2010 20:02 -
МОЛИТВАТА "ОТЧЕ НАШ" УБИВА МИКРОБИ
Абе ти като разправяш тия работи, наистина ли си вярваш?
цитирайАз нямам никакъв проблем с вярата...Също така ,мисля че съм добре възпитан,за да се обръщам в коментар на " Ти " към непознати...Аa, и да не забравя още едно нещо...Не обичам да давам съвети и препоръки на пишещите в блога,за разлика от Вас.
И съвсем накрая.Като не Ви харесва...не четете тези неща !
цитирайИ съвсем накрая.Като не Ви харесва...не четете тези неща !
"...Интересен е резултатът при осеняване на водата с кръстен знак от човек, приел свето Кръщение, но невярващ и не носещ кръстче. Оказва се, че водата "различава" даже степени на вярата оптическата плътност се променя едва с 10 на сто ..."
Не знам от къде ги вадите тия неща, дето сте ги пуснали тук, но и аз също бих могла да ги напиша...
Не споря относно свойствата на водата, не е характерно обаче за нея да прави подбор между хората, във връзка с вярата им...
Разберете ме правилно, не е проблема на водата дали вярваш, а какъв човек си, това и е проблема на нея, с това не съм съгласна...
Тя разпознава ХОРАТА, не религията...
Та има още да напише този, дето го е писал!
Поздрави!
цитирайНе знам от къде ги вадите тия неща, дето сте ги пуснали тук, но и аз също бих могла да ги напиша...
Не споря относно свойствата на водата, не е характерно обаче за нея да прави подбор между хората, във връзка с вярата им...
Разберете ме правилно, не е проблема на водата дали вярваш, а какъв човек си, това и е проблема на нея, с това не съм съгласна...
Тя разпознава ХОРАТА, не религията...
Та има още да напише този, дето го е писал!
Поздрави!
Почти всяко живо същество на Земята е съставено в по-голямата си част от вода...Не бих искал да споменавам за хората,а да вземем например растенията.Отдавна не е тайна,че растенията усещат и могат да " разпознават " добрите и не чак дотам добрите хора,доброто и лошото отношение към тях...а те са съставени почти изцяло от вода...
Защо тогава самата вода да не може да " разпознава " хората и степента на тяхната вяра и доброта ?
От стари времена в православния свят вярващите биват напръсквани от свещеника с ...вода,светена вода.Случайно ли е това ?
И накрая...темата на този постинг е резултат на 10 годишо научо изследване.Много хора нямат вяра в сърцата си,защото за тях е трудно да повярват в нещо,което не се вижда и не се пипа...Какво повече да добавя след като разбирам,че има и хора,невярващи и на съвсем реални научи резултати...
цитирайЗащо тогава самата вода да не може да " разпознава " хората и степента на тяхната вяра и доброта ?
От стари времена в православния свят вярващите биват напръсквани от свещеника с ...вода,светена вода.Случайно ли е това ?
И накрая...темата на този постинг е резултат на 10 годишо научо изследване.Много хора нямат вяра в сърцата си,защото за тях е трудно да повярват в нещо,което не се вижда и не се пипа...Какво повече да добавя след като разбирам,че има и хора,невярващи и на съвсем реални научи резултати...
Отдавна бях чела, че когато свещеника сложи в съд с обикновена вода сребърния си кръст и той престои там едно денонощие се получава "светена вода". Среброто има способност да убива всички микроби. Нещо може и да греша, но това са ми спомените . . .
цитирайВие сте била свидетелка на църковен обред.А църковните обреди примиряват човека с Бога.
„Кой дар ни е толкова необходим, колкото водата?
Всичко (земно) от водата пие и се измива,
и се очиства, и се оросява"
свещеномъченик Иполит Римски
В Православната църква водата се ползва от най-ранни времена - в тайнствата св. Кръщение, св. Евхаристия и в определени молитвени последования, които имат очистителен и осветителен характер. Последните са т. нар. Водоосвещения. Светената вода в Църквата няма просто духовна значимост - тя е нова реалност, взаимносвързаност между небето и земята, между благодатта и материята (веществото на водата).
Ние сме свикнали да приемаме светената вода като даденост и не знаем почти нищо за нея.
Трябва да се знае, че възраждането на човека при св. Кръщение не е от самата вода, от нейното вещество, а от Дух Светий. Защото водата е само видимият израз на кръщението, а за истинско кръщение на човека са нужни още вяра и покаяние и не само вода.
Оатава Вие да си прецените ,сребърния кръст на свещеника ли е убил микробите или и нещо друго е помогнало за това...
Лека вечер ви желая.
цитирай„Кой дар ни е толкова необходим, колкото водата?
Всичко (земно) от водата пие и се измива,
и се очиства, и се оросява"
свещеномъченик Иполит Римски
В Православната църква водата се ползва от най-ранни времена - в тайнствата св. Кръщение, св. Евхаристия и в определени молитвени последования, които имат очистителен и осветителен характер. Последните са т. нар. Водоосвещения. Светената вода в Църквата няма просто духовна значимост - тя е нова реалност, взаимносвързаност между небето и земята, между благодатта и материята (веществото на водата).
Ние сме свикнали да приемаме светената вода като даденост и не знаем почти нищо за нея.
Трябва да се знае, че възраждането на човека при св. Кръщение не е от самата вода, от нейното вещество, а от Дух Светий. Защото водата е само видимият израз на кръщението, а за истинско кръщение на човека са нужни още вяра и покаяние и не само вода.
Оатава Вие да си прецените ,сребърния кръст на свещеника ли е убил микробите или и нещо друго е помогнало за това...
Лека вечер ви желая.
halon написа:
Аз нямам никакъв проблем с вярата...Също така ,мисля че съм добре възпитан,за да се обръщам в коментар на " Ти " към непознати...Аa, и да не забравя още едно нещо...Не обичам да давам съвети и препоръки на пишещите в блога,за разлика от Вас.
И съвсем накрая.Като не Ви харесва...не четете тези неща !
И съвсем накрая.Като не Ви харесва...не четете тези неща !
Съжалявам. Тук обикновено си говорим на "Ти", понеже се считаме за познати. Естествено Сте прав, че не е необходимо да се обръща внимание на всички глупости /прекалено много са/. Но събирам бисери за един труд в сферата на глупологията, та затова... Още един път се извинявам.
Съвсем не мисля,че оповестени научни резултати имат място в труда Ти по глупология.Но това си е само мое мнение. Не съм изненадан от желанието ти да пишеш за глобалните и не дотам глобални глупости...Не ми се ще да продължа по-нататък,защото си спомних за една сентенция,в която се споменаваше някакъв изпитан и проверен метод за реакция при среща или спор с любител на глупостите..Нещо накрая завършваше с ...мълчание ... и доверявайки се на този метод ,a и за да не обидя някой / в случая теб /...спирам по темата.
Благодаря за вниманието.
цитирайБлагодаря за вниманието.
9.
анонимен -
водата
10.07.2010 00:16
10.07.2010 00:16
пречиства и отмива всичко лошо. Аз вярвам в нейната сила ! Поздрави....
цитирай„Кой дар ни е толкова необходим, колкото водата ? "
Благодаря...усмихнати сънища...
цитирайБлагодаря...усмихнати сънища...
11.
eien -
Понеже сте вярващ /аз също/, позволявам си да напиша личното си мнение, без да е задължително да ме подкрепите:
10.07.2010 12:40
10.07.2010 12:40
в Библията /Божието Слово/ е казано точно и ясно: нищо да не се прибавя и нищо да не се отнема от думите в него.
Никъде не съм прочела, че трябва да осеняваме водата с кръстен знак /кръстни знаци?=къде?/, но за силата на молитвата "Отче наш" съм сигурна и убедена. Останалото е малко "по човешки", което буди съмнения, подигравки и остри думи от читателите.
Поиздрави и Бог да Ви прибавя разум, мъдрост и на вярата вяра. Което е необходимо всинца ни.
цитирайНикъде не съм прочела, че трябва да осеняваме водата с кръстен знак /кръстни знаци?=къде?/, но за силата на молитвата "Отче наш" съм сигурна и убедена. Останалото е малко "по човешки", което буди съмнения, подигравки и остри думи от читателите.
Поиздрави и Бог да Ви прибавя разум, мъдрост и на вярата вяра. Което е необходимо всинца ни.
Различни народности,различни вери....и т.н и т.н...В православието вярващите сами са си приели осеняването с кръстен знак като метод или начин да " покажат " вярата си към Създателя...Защо трябва винаги да търсиме във времето назад къде е написано и от кой ,какво и как да покажем вярата си...Ето,Вие не сте открила написано нещо за осеняването и като че ли автоматично казвате..." Добре,ама никъде не го пише..."...Е,тогава аз Ви питам : А ТРЯБВА ли да го пише , за да го повярвате като ритуал или не ?!
На принципа " Рwка да пипне,очи да видят " според мен не се изгражда вяра,защото така се получава,че търсим доказателства...а ВЯРАТА е вяра,защото не се нуждае от такива...нея или я имаш в сърцето и душата си или я нямаш ! Ето затова аз не мога да ви кажа къде пише, за да повярвате ,че е така.
Що се отнася до моята вяра,не мисля,че съм специалист или много вярващ...Така усещам нещата,така и ги споделям...
Усмихнат ден Ви желая.
цитирайНа принципа " Рwка да пипне,очи да видят " според мен не се изгражда вяра,защото така се получава,че търсим доказателства...а ВЯРАТА е вяра,защото не се нуждае от такива...нея или я имаш в сърцето и душата си или я нямаш ! Ето затова аз не мога да ви кажа къде пише, за да повярвате ,че е така.
Що се отнася до моята вяра,не мисля,че съм специалист или много вярващ...Така усещам нещата,така и ги споделям...
Усмихнат ден Ви желая.
Да уточня още веднъж,че в постинга се кaсае за резултати,постигнати от руски научен екип,работел в продължение на близо 10 години върху темата...Тук не се кaсае какво пише в Библията или акo не го пише ,значи е измислица...
цитирай" Интересен е резултатът при осеняване на водата с кръстен знак от човек, приел свето Кръщение, но невярващ и не носещ кръстче. Оказва се, че водата "различава" даже степени на вярата оптическата плътност се променя едва с 10 на сто !"
********************************************************************
Не е задължително носенето на кръст като украшение. Религията е резултат от вътрешна потребност, а не външна показност! Ако Светото Кръщение е извършено "проформа" от служител на църквата, значи и светената вода е осветена "проформа"...
Влагането на положителна или не-положителна мисъл-енергия в кръстния знак над храната и водата променя структурата на водата. Прочетете книгата на Масару Емото "Тайните послания на водата".
Всичко зависи от НАС, а не от водата - тя само приема и предава енергията помежду ни. Затова баба ми никога не разрешаваше на трапезата да се обсъждат проблеми. Тях обсъждаха пред чаша вода, с която после поливаше цвете или неплододаващо дърво! За да пречистят "лошотиите", които водата е поела по времена разговора... Не беше учена, но беше МЪДРА!!! Българка беше...
цитирай********************************************************************
Не е задължително носенето на кръст като украшение. Религията е резултат от вътрешна потребност, а не външна показност! Ако Светото Кръщение е извършено "проформа" от служител на църквата, значи и светената вода е осветена "проформа"...
Влагането на положителна или не-положителна мисъл-енергия в кръстния знак над храната и водата променя структурата на водата. Прочетете книгата на Масару Емото "Тайните послания на водата".
Всичко зависи от НАС, а не от водата - тя само приема и предава енергията помежду ни. Затова баба ми никога не разрешаваше на трапезата да се обсъждат проблеми. Тях обсъждаха пред чаша вода, с която после поливаше цвете или неплододаващо дърво! За да пречистят "лошотиите", които водата е поела по времена разговора... Не беше учена, но беше МЪДРА!!! Българка беше...
Този пасаж ме изправи "на нокти"..
" Интересен е резултатът при осеняване на водата с кръстен знак от човек, приел свето Кръщение, но невярващ и не носещ кръстче. Оказва се, че водата "различава" даже степени на вярата оптическата плътност се променя едва с 10 на сто !"
********************************************************************
Интерестното на този резултат от научния експеримент е , че се оказва,че водата не само може да " чува " и " усеща" положителни и отрицателни думи и мисли,но може и да ..."вижда" и " различава ",тъй-като се споменава ,че оптическата и плътност се променя !!!
Мисля,че в статията се акцентира и на това интерестно откритие...
цитирай" Интересен е резултатът при осеняване на водата с кръстен знак от човек, приел свето Кръщение, но невярващ и не носещ кръстче. Оказва се, че водата "различава" даже степени на вярата оптическата плътност се променя едва с 10 на сто !"
********************************************************************
Интерестното на този резултат от научния експеримент е , че се оказва,че водата не само може да " чува " и " усеща" положителни и отрицателни думи и мисли,но може и да ..."вижда" и " различава ",тъй-като се споменава ,че оптическата и плътност се променя !!!
Мисля,че в статията се акцентира и на това интерестно откритие...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.