Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 19:00 - А БОГ каза " НЕ " .
Автор: halon Категория: Хоби   
Прочетен: 1325 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 19.01.2010 23:23



        Помолих Бог да вземе моята гордост,
                                 а Той ми отговори: "Не".
        Каза ми, че гордостта не може да се отнеме,
                                 от нея се отказват.
   
        Помолих Бог да ми даде търпение,
                                   а Той ми отговори: "Не".
        Каза ми, че търпението е резултат от изпитания
                              и не се дава, а трябва да се заслужи.

        Помолих Бог да ми подари щастие,
                                     а Той ми отговори "Не".
        Каза, че ми дава благословение,
                          а дали ще бъда щастлив, зависи от мен.

        Помолих Бог да ме предпази от болката,
                                       а Той ми отговори: "Не".
        Каза ми, че страданието отделя човека
         от житейските грижи и го приближава до Него.

        Помолих Бог да ми даде духовен ръст,
                                        а Той ми отговори: "Не".
        Каза ми, че духът трябва да израсне сам,
                                       а Той само ще го подрязва,
                                     за да го накара да даде плод.

        Помолих Бог да ми даде всички неща,
            за да мога да се радвам на живота,
                                      а Той ми отговори: "Не".
        Каза, че ми дава живот,
                                  за да се радвам на всички неща.

        Помолих Бог да ми помогне да обичам другите
         така, както Той ме обича.
                И Бог каза: "Ти най-накрая разбра
                                      за какво трябва да молиш..."

                       Молих Бог да ми даде сили
                           и Той ми прати изпитание,
                                            за да ме закали.

                      Молих Бог да ми даде мъдрост
                                     и Той ми прати проблеми,
                      за които се налага да мисля ден и нощ.

                     Молих Бог да ми даде мъжество
                                   и Той ми изпрати опасности.

                    Молих Бог да ми даде любов
           и Той ми изпрати нуждаещи се от моята помощ.

                    Молих Бог да ми даде благоденствие
                                       и Той ми прати възможност.

             Нищо от това, за което Го молих,
                         аз не получих даром.
            Но получих всичко, от което имах нужда.

                         Бог чу молитвите ми.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - xkcm
19.01.2010 19:20
vednaj pomolih satanata za ne6to i toi go izpalni vadnaga
цитирай
2. miaa - Прекрасно е това, което чета и много ...
19.01.2010 19:29
Прекрасно е това, което чета и много истинско...
Да, любов...всичко се трансформира в тази красива дума..
Тя може да обедини и да премахне всички различия, Halon! Всички големи религии било то, христянство, юдейство,, ислям, и пр. имат подобни сващания за любовта , не само лична, но и към всеки човек..Само тогава ще има толерантност и разбиране..
Благодаря ти за хубавият постинг!
цитирай
3. halon - Miaa...
19.01.2010 19:42
Ех , Мiaа . Ти си много добър човек .
Мислила ли си , ако Бог ни даде някога късче лед , какво бихме правили с него ?
Ето , аз например бих сложил цялата злоба на света върху това парче лед и бих го оставил да се стопи на слънце...
А ти...
цитирай
4. miaa - Halon, моля те изчервих се, чак пък ...
19.01.2010 20:24
Halon,моля те изчервих се, чак пък толкова добра..
Не , не съм но ти благодаря.
Ледът няма да може да поеме и премахне злобата, а само малко ще я охлади..
Всичко зависи от НАМЕРЕНИЯТА..Има хора говорят " сладко", а таят омраза в сърцето си, а има хора, които говорят по- дръзко и грубо , но тяхното сърце е изпълнено със състрадание и добрина..
цитирай
5. halon - Miaa ,
19.01.2010 20:47
Така е . Има хора , които говорят едно , други -друго . Едни мислят едно , други друго....но истината обикновено може да се открие извън думите . Ако можем , ще успеем да я открием в мълчанието .
цитирай
6. miaa - Мълчелива, приказлива, универ...
19.01.2010 20:51
Мълчалива, приказлива, универсална истина.
Тя наистина е в добрите намерения:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: halon
Категория: Други
Прочетен: 440656
Постинги: 179
Коментари: 1058
Гласове: 4252
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930