Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2011 11:47 - В ОКОТО НА СТИХИЯТА
Автор: halon Категория: Изкуство   
Прочетен: 2136 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 28.08.2011 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       Никога преди не ми се бе случвало подобно нещо.Обичам да пътувам и го правя всеки път,когато мога.А напоследък това се случва почти всяка седмица.
    Но, досега не ми се бе случвало ,докато си пътувам ,внезапно да осъзная,че се намирам в клопката на бушуваща огнена стихия.И това става докато си караш колата и разглеждаш пейзажа...Отминаваш даден мост, взимаш първия завой и ...забелязваш уплашени хора ,сочейки огнения стълб зад теб
.
image
........
image
   Разбира се,няма много време за мислене,особено ако фотоапарата е на една ръка разстояние от теб.Снимаш каквото снимаш,захвърляш фотоапарата и се впускаш в опити за гасене на това,което може да се гаси...

image
.......
image
    А тук огнения пламък сякаш се присмиваше и ни каз
ваше,че всичко тепърва започва...
image
.......
image
.......
image.......
image.......
image
      Гореше вече цяла планина,но огъня се насочваше и към малкото градче...
image
.......
image
.......
image
     И когато видиш,че всичко,което си могъл да направиш,си го направил...улавяш отново фотапарата... 
    Снимаш огнената стихия покрай теб...Снимаш дошлите хеликоптери,гасещи огъня с вода от близкия микроязовир...
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.......
image
.....самолети също....
image
.......
image
.......
image
.......
image
...Снимаш дошлата полиция,която  "отцепва" района...
image
...Снимаш как се запалва общинска сграда и как хората,включително и полицая ,се хвърлят с каквото могат да угасят огъня...
image
.......
image
.......
image
.......
image
...Снимаш,снимаш....и може да ти се случи да започнат да гасят теб...защото си се улисал в снимане...Ето ,това е  хеликоптерa,който погрешно ме взе за пламтящо дърво и пусна целия си товар върху мен...А аз исках само да го ...снимам...

image
       Надойдоха още хеликоптери,самолети,пожарни и полиция.
   На хората любезно им се обясни,че за тяхна безопасност трябва да се изнесат в северната част на градчето. Нямах какво повече да правя.За последно снимах огъня,който обкръжаваше това тихо и много красиво градче и продължих своето пътуване.
image
.......
image
     Накъде вече ,не помнех...Още ме държеше адреналина от току що изживяното,а и бях...мокър до кости.
   Спомням си само,че спрях ,за да кажа на  пожарната команда,че в единия край на градчето ,огъня е само на десетина метра от крайпътна станция . С удоволствие видях как по радиостанцията издадоха заповед натам да се насочи хеликоптер...
       Да,това бе едно незабравимо пътуване...

image


Тагове:   природа,   пожар,   бедствие,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - !
10.04.2011 13:56
Да пази Господ от такива неща!
цитирай
2. injir - Гората пламва много бързо. С огъня - ...
10.04.2011 19:55
Гората пламва много бързо. С огъня - шега не бива.
цитирай
3. milamam - Представям си го много образно. ...
10.04.2011 21:25
Представям си го много образно.
Когато за първи път видях горяща къща и чух пукота на дървото, горещината около мен и невъзможността да направя каквото и да било, безпомощността...беше запомнящо се.
А иначе като си представя каква мокра кокошка си бил, чак ме досмешава :)))
цитирай
4. halon - Aaaa,
10.04.2011 22:25
Радва ме твоята загриженост в случая,благодаря ти... milamam,xexexe....
цитирай
5. rosy - Жалко
01.05.2011 10:16
Много жестоко!
цитирай
6. qbylkovcvqt - :) Първата ми мисъл, когато проч...
05.05.2011 00:33
:) Първата ми мисъл, когато прочетох, че си попаднал в центъра на пожар (преди да прочета останалото), беше: Сега ще вземе апарата и ще снима...
цитирай
7. halon - Интересно...qbylkovcvqt,
05.05.2011 09:02
Ха,ха...Наистина ли ?
Мислиш ли,че на мое място и ти би направила така...?
цитирай
8. qbylkovcvqt - Да. Нормално е. . . То е като зараза. ...
05.05.2011 11:43
Да. Нормално е... То е като зараза. Вътре в кръвта е.
(е... аз не съм професионалист... но тръпката е в мен)
цитирай
9. takaini - Огънят ни показва,колко сме зли...
06.05.2011 12:25
Защото,ако не ни се показват и случват някои нещица в живота...то как ЖИВАТА природа би могла да ни даде сигнал?!
Красиви са снимките ти,halon!
А и разказа ти е като на филм...само да ги събереш и...готово!
Поздрави!
цитирай
10. halon - takaini,
06.05.2011 13:29
Благодаря .
Радвам се,че са ти харесали снимките...Усмивки от мен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: halon
Категория: Други
Прочетен: 441095
Постинги: 179
Коментари: 1058
Гласове: 4252
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930